White | Part of my room

Mä olen todella tarkka sisustuksessa. Ehkä välillä jopa liiankin tarkka. Iso perfektionisti. Mulle koti on todella tärkeä ja vielä kotona asuessani varsinkin oma huone. Mulle ei ole ihan sama, että miltä se näyttää. Sen pitää olla siisti ja mukava. Sellainen, että viihdyn siellä.

Pitkän aikaa mun sisustusvärinä on ollut kaikki vaalea. Beige, valkoinen ja harmaa. Rakastan sisustaa ja mun huone onkin täynnä melkeimpä ainoastaan noita värejä. Kaikilla tavaroilla on oltava paikat ja huoneen kokonaisilmeen on oltava hyvä.


Mä olen jouluvalojen suurystävä. Mulla on jouluvalot ympäri vuoden. Musta ne on kiva lisä huoneeseen ja tuo ihanaa valoa. Tällä hetkellä omistan huoneessa kolmet vai neljät valot ja aivan varmasti lisään niitä jouluun mennessä. hahah!

Mulle pienet yksityiskohdat ja koristeet on huoneessa/kotona todella tärkeitä. Olen aivan hulluna kaikkeen kauniiseen ja pieneen.
Kaikki ketkä mut tuntee, tietää, että mä vihaan VIHREITÄ kukkia. Musta ne ei sovi yhtään kotiin. huom. minun mielestä. Kukat on muuten ihania. Varsinkin ikeaan mennessäni odotan ryntäämistä kukkien luokse. Varsinkin kaikki valkoiset kukat ovat niin kauniita, että voisin ostaa niitä koko asunnon täyteen.


Mun todellakin suosikkeja ovat tuollaiset valkoiset laatikot/hyllyt, joissa on ne perustekstit ''dream, candles jne..'' Täydellinen säilytysratkaisu ja sopii mun huoneeseen.
Oon myös ns. ''peilifriikki''. Tykkään sijotella peiliä ympäri huonetta. Niin kirjoituspöydän ylle, kuin lattialle ja seinille. Tietenkin valkoisina.


Mä olen myös ihastunut vaaterekkiin täysin. Musta on kivannäköistä kun vaaleita vaatteita roikkuu tangossa. Se tuo musta jotenkin kodikkaankin olo. :)

Tuossa oli hieman tietoa mun sisustustyylistä ja huoneestani. Pieniä yksityiskohtia, joita halusin esitellä. Mitä mieltä olette? :)

4 kommenttia:

  1. Oii söpöjä yksityiskohtia! Ite tykkään enemmän käyttää värejä sisustuksessa, mut mun mielestä sun huone on silti nätin olonen :)

    http://onrooftop.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) mä taas en voisi millään käyttää värejä, ainakaan kunnolla kotona! Oon täysin päinvastainen, hahah!

      Poista
  2. Kauniita juttuja!

    http://shopordiee.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)