Am I too early | Christmas

Moikka ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Mä olen oikeastaan ollut vaan kotona koko viikonlopun ja alkaneen viikon. Alkoi kympillä ärsyttämään ulkona oleva sää, sillä kerrankin kun mulla olisi ollut inspistä mennä kuvaamaan, niin tottakai sataa räntää ja tuulee aivan liikaa. Ei sitten.

Mä en ole tehnyt mitään erikoisempaa, eli katellut sarjoja,  datannu ja tehnyt aika paljon kouluhommia. En ole jaksanut edes panostaa pukeutumiseen juurikaan, eli hupparilinjalla ollaan menty. Samoin hiuksien kanssa, ihan vain peruskiharat yöllisistä leteistä. Juurikin tuon inhottavan sään takia. Kumpa tulisi nyt parempia ilmoja edes loppuviikoksi, niin pääsisin kuvaamaan kunnolla.


Asiasta seuraavaan. Mä olen todellinen herkkuhiiri. Tykkään leipoa ja tottakai syödä, kukapa ei. Olen viikonlopun pähkäillyt sitä, että haluan leipoa jotain, mutta mikään ei miellytä. Tänään keksin, että haluan leipoa pipareita. Kyllä, joulupipareita. :D Olenko mä vähän ajoissa? No olen! Ajatellaan, että piparit ovat vaikka syyspipareita, hahah! Mun vaan alkoi tekemään kauheasti mieli juurikin niitä, joten niitä mä myös tein!



Mä myönnän, mä ostan aina valmiin taikinan. En ole koskaan tehnyt täysin alusta asti pipareita, vaan tyydyn aina ostamaan kaupasta taikinan. Pitäisköhän joku kerta kokeilla... 
Mä tykkään tehdä ainoastaan tähtiä, sydämiä ja kukkia. En tiedä mikä siinä on, mutta musta ne on parhaimmat koristella, niimpä tein taaskin vain tähtiä ja sydämiä. 


 Päätin tehdä ihan simppelin koristelun. Koska mä olen varmaan maailman huonoin koristelemaan yhtään mitään. Mulla ei ollenkaan riitä ideoita tuollasiin juttuihin, joten aina mun leipomuksista, jotka pitää koristella tulee vähän ruman näkösiä. No, pääasia että maistuu hyvältä! :D

 Ja valmista! Eikä tähän mennyt kuin vähän päälle tunti. So easy and fast! :) Mitäs pidätte?
Mun ainakin tekee mieli alkaa heti syömään näitä..
 Ja niimpä taidan tehdä. :) Onko teillä mitään aikasia ''joulujuttuja'' jo tehty? Esimerkiksi juurikin piparien paistoa tähän aikaan vuodesta niinkun minä. Mä ainakin voin ilmottautua täysin aikaseksi jouluihmiseksi. Odottakaa vaan, niin meillä on kuusi jo marraskuussa! :D Mä vaan rakastan kaikkea joulusälää ja juttuja.


Nyt voisin kääriytyä viltin alle, katsoa sarjoja ja nauttia hyvistä pipareista! Onneksi mulla on huomenna vasta 12 koulua, joten saan nukkua pidempään, kuin yleensä. Mulla on edelleenkin inspiraatiota mennä kuvaamaan, mutta kohta varmaan ei ole, jos toi sää jatkuu tollasenaan. Toivotaan siis parempaa säätä!  Hyvää yötä! :)

EDIT:  Miksi kaikki valittaa mulle mun aikasesta piparien leipomisesta? :D hahah!










16 kommenttia:

  1. Ihania pipareita! Mä taidan leipoa ekat piparit vasta marraskuun lopulla, mutta jokainen aloittakoon joulupuuhansa omassa tahdissaan. :-)

    www.therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Hahah, ehkä ihan fiksua aloittaa sillon! Mä varmaan aloittaisin jo kesällä, jos kehtaisin! :D

    VastaaPoista
  3. Wau! ♥ Yllätyin positiivisesti blogin ulkoasusta vaikka se onkin simppeli. Kirjoitat myös sujuvasti, mikä on vain pelkkää plussaa. Oot muuten ihan älyttömän nätti :)

    http://misslittlemarie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Kiitoksia paljon! Mie pidän ite kyllä paljon simppelistä ulkoasusta, (hyvä jos muutkin), kuin sellaisesta todella värillisestä ja paljosta kaikkea. :)

      Poista
  4. Mä oon ihan samoilla linjoilla sun kanssa! Kyllä tähän aikaan jo sopii pipareita leipoa ;-) Nimimerkillä Leivoin joku kesä joulu(kesä)torttuja :-----D

    VastaaPoista
  5. Hahah hei jes, löysin samanlaisen ihmisen vihdoin kuin mä! Kerrankin joku ymmärtää mua! :D voiei toi joulutorttu juttu, naurahdin! Miksei niitä voisi leipoa, jos haluaa? Itsekin kyllä voisin aivan helposti! :p

    VastaaPoista
  6. Anonyymi13.15

    Itse en voisi vielä joulujuttuja tehdä/laitella. Mutta jokaisella tapansa. Kiva ulkoasu sulla :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) jep, jokainen on erilainen.

      Poista
  7. Anonyymi2.25

    Ihania pipareita :--) voisit tehdä enemmän leipomis/kokkauspostauksia.

    VastaaPoista
  8. Kiitos! :) mä leivon aina ihan perusjuttuja, tuskin ne kiinnostaa, mutta voinhan mie. :)

    VastaaPoista
  9. Itsekkin olen monena päivänä meinannut leipoa torttuja ja pipareita, mutta sitten olen aina kuitenkin päätynyt johonkin piirakkaan, säästetään piparit ja tortut sitten jouluun ;D Tosin rakastan ja odotan joulua jo ihan hirveästi, joten piparit voisi vain saada enemmän joulumielelle:D

    VastaaPoista
  10. Miekin odotan sitä niin paljon!! Enää en kuitenkaan voinut vastustaa piparien leipomista, hahah! :) ehkä joku päivä tässä teen jo torttujakin. Mie en säästele jouluun asti XD

    VastaaPoista
  11. Et tosiaankaan oo liian ajoissa, oon yrittäny jankuttaa äitille jostain elokuusta asti että voidaanko tehdä joulukinkkua ja paistaa pipareita, mut ei käy kuulemma vielä :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Hahaha, kyllä meilläki vähän mun piparienpaistoa ihmeteltiin, mutta kun ei se musta outoa. :D eikun paistamaan vaan! :)

    VastaaPoista
  13. Oi, mäkin aion ensi viikolla leipoa pipareita :)

    http://shopordiee.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)