Friday |

Moikka ja hyvää alkavaa viikonloppua!
Mulla oli tänään koulusta vapaa päivä, joten päätettiin sitten siskon kanssa lähteä kiertelemään muutamat kaupat ja kirpparit keskustassa, sekä käydä syömässä. Idea kuulosti tosi kivalta. Ennen kiertelyä päätettiin käydä syömässä, jotta jaksetaan pyöriä kaupoissa, haha.

 Ei löydetty kumpikaan kaupoissa pyörittyämme mitään, joten päätettiin suunnata samantien kirppareille. Meillä on tässä lähellä kaksi ajoittain todella hyvää kirpparia, josta itse ainakin yleensä löydän paljon kaikkea. Mä olen kyllä täysin kirppari-ihminen, sillä en itse raaski ostaa kaupasta kalliita vaatteita, kun samanlaisia saa kirppareilta, vieläpä todella halvalla. Siinä on myös oma juttunsa penkoa ja pyöriä siellä, haha!

Tällä kertaa löysin vaan muutaman jutun. Ehkä me ajoitettiin meidän meno sinne huonoon aikaan, tai sitten siellä ei kerta kaikkiaan ole mitään mulle tällä hetkellä. No, olen mä kyllä tyytyväinen näihin muutamaan juttuun, jotka löysin.


Löysin kirpparilta todella uudenveroisen Niken hupparin. Loistokunnossa, eikä ollut edes kallis. Hyvän kokoinen ja pituinen, sekä lämmin, eikä mikään kuvioita täyteen ahdettu. Tykkään! 



Mä itse rakastan kulkea huppareissa. Okei, yleensä vaan kotona. Mutta joskus on sellaisia päiviä, kun kouluunkin haluaa mennä vain huppareissa ja collegehousuissa. Tästä tulee mun ''kouluhuppari'' ehdottomasti! :D


Seppälän täysin perus harmaa pitkähihainen. Jokseenkin melkein polviin asti, mutta sehän ei haittaa! Mä en tykkää ollenkaan Seppälän vaatteista, enkä ole ostanut niitä moneen vuoteen, koska musta niistä näkee jo kaukaa, että ne on Seppälän vaatteita ja ne kuviot ja materiaalit, ugh.. Mutta nyt mä ostin.. Musta toi ei niin kovin näytä Seppälän paidalta ja toi vaikutti todella kivalta ja mukavalta päällä, joten kyllä se nyt menee. Lisäksi toi on polviin asti, joten menee hyvin legginssien kanssa. 


Mä todella harvoin ostan napapaitoja, koska en tunne oloani hyväksi niissä. Mutta joku sai tällä kertaa mun ajatuksen muuttumaan. Ehkä ulkonäkö tai materiaali? En tiedä.. Löysin siis aikalailla Adidasta muistuttavan napapaidan, jossa on keskellä vetoketju ja hihoissa valkoiset raidat. Tykkään paidasta kovasti ja tiedän jo, että millaisiin vaatteisiin sen yhdistän. Alkuperä on varmastikin jostain ulkomailta, sillä täysin tuntemattoman merkkinen. 




Cubukselta alunperin. Ei ehkä ihan mun tyylinen tai värinen, mutta totuttelu auttaa. Halusin jotain vähän erilaista ja siistimpää, joten nappasin tämän matkaan. Musta tää on ihan kivan näköinen ja materiaali myös. Narujen välissä kultasia narunpaloja. 


Viimeisimpänä, muttei vähäisempänä, pitkä ja ihanaa materiaalia oleva neuletakki. Olen aivan rakastunut tähän. On niin ihanan tuntuinen päällä, että musta tuntuu, että tää tulee olemaan mulla seuraavan viikon päällä, hahah! Pakko sanoa, että tämäkään ei kyllä ole mun väri yhtään, mutta haluan totutella muihinkin väreihin, kuin pelkkiin tummiin vaatteisiin. Antaa pirteämmän ilmeenkin.


Siinä oli mun muutaman kirppislöydöt. Tykkään ehdottomasti. Hieman harmittaa, etten enempää löytänyt, mutta ensi kerralla sitten. 
Mulla ei ole oikeastaan mitään viikonloppu suunnitelmia vielä. Halloweeniä en aio mitenkään viettää, vaikka täälläpäin kaikkea siihen viittaavaa löytyykin. Katsotaan, mitä keksin! 
Hyvää viikonloppua teille! :) 

Mitä tykkäsitte ostoksista? Mitä mieltä olette kirppareista tai löytyykö sieltä kirppari-ihmisiä?





7 kommenttia:

  1. Anonyymi13.49

    Kivoja ostoksia :--) ite asun helsingissä ja tykkään muutamasta isosta kirppiksestä siellä. Täälläkin ollaan hulluna kirppareihin.

    VastaaPoista
  2. Kivoja juttuja oot löytänyt! Toi banneri on myös kiva, vaikka ihan perus :-)

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia ! Ja kaunis oot ❤

    VastaaPoista
  4. Anonyymi10.00

    Täälläkin kirpparityyppi ilmottautuu! ihana blogi sulla! :3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)