My world | We Heart It

Moi! Tänään mä päätin kertoa asioista, joista mä pidän ja paljon. Suorastaan rakastan. Jottei tästä tekstistä tulisi pelkkää jaarittelua, päätin ottaa asioihin sopivia kuvia weheartit- palvelusta. Musta siellä olevat kuvat on tosi inspiroivia ja kuvaavat hyvin tiettyjä hetkiä/tapahtumia tms. Tässä ei todellakaan ole kaikki, mistä tykkään tai rakastan, mutta osa kumminkin. Enjoy! :)



Mulle luonto on tosi tärkeä. Vaikka mä suurimmaksi osaksi vihaankin suomen luontoa, silti jotkut asiat ovat kauniita. Värikkäät kukat ja puut ovat suosikkeja. Kesäisin pidän myös merestä ja rannasta.

 Ei varmaan tule yllätyksenä tämä kollaasi, hahah! Mähän siis rakastan matkailua niiin niiin paljon! En voi sanoin edes kuvailla, että kuinka sydäntä lähellä se on! Se vaan on niin makeeta. Kierrellä ympäri maailmaa, nähdä ja kokea ja tutustua kulttuureihin ja paikkoihin. Jonain päivänä mä toteutan tämän haaveen!


 Myös asia, josta pidän on syntymäpäivät. En juhlimisen tai lahjojen takia, vaan ihan vaan sen, että tietää että taas tulee numero ikään lisää. Varsinkin nuorena sitä vaan toivoo, että vanhenee. Ehkä siksi siitä juurikin pidän.
Joulu on mulle myös todella tärkeä! Mä on niin jouluihminen! Rupean valmistelemaan joulua jo aivan liian ajoissa ja mulle jouluperinteet ovat myös tärkeitä. Joulu on ihanaa ja kaunista aikaa, rakastan!

 Hyvät ruoat ja juomat ovat myös asioista joista nautin. Kukapa ei.. Kylmät juomat kesäisin, lämpimät talvisin. Hyvät ja herkulliset aamupalat sekä tottakai herkut! :p

 Äsken kun kerroin, että rakastan joulua, siihen kuuluu myös jouluvalot tietysti. Taino, mulla ne on ehkä jokapäiväiset valot tai miten vaan, hah! Mä pidän ''jouluvaloja'' jatkuvasti mun huoneessa, sillä ne on niin kivoja ja luo tunnelmaa.

Itse vihaan talvea yli kaiken. En ole yhtään talvi-ihminen, mutta jouluna se on kiva! Jouluksi pitää tulla lunta ja joulukuussa täytyy olla lunta. Sitten se voisi häipyä. Parasta on lumisade iltaisin jouluvalojen kera. Niin kaunista!

 Mä olen niin koira- ja kissaihminen! Mä rakastan niin paljon niitä. Kadullakin, jos tulee yksinäinen kissa/koira vastaan, mun sydän sulaa ja mun on pakko hoivata sitä! Mä en osaisi enää elää ilman eläintä. En vaan osaisi.
Kuvassa on myös nukkuminen. Varmaan kaikista lähimpänä mun sydäntä näistä. :D Tarviiko sitä sen enempää selitelläkään?

 Parasta syksyssä on myös kynttilät. Ne luovat niin ihanaa tunnelmaa ja ovat kauniita. Varsinkin syksyn viileillä ilmoilla. Villasukat jalasassa, kuuma juoma ja kynttilät, täydellistä!


 Kukapa ei shoppailua rakastaisi ja kauneutta... Mä myönnän, mä ostan aivan liikaa kaikkea kauneusjuttuja. Meikkejä ja muita kynsi/hiusjuttuja. Mutta, niistä mä tykkään, joten miksi ei.


 Mun yksi iso intohimo on myös sisustaminen. Jossain vaiheessa meinasin, että opiskelisin sisustussuunnittelijaksi, mutta matkailu vei voiton. Mä olen todella perfektionisti, joten sisustus on mulle todella tärkeää. Mä rakastan käydä sisustuskaupoissa ja ikeassa mulla vierähtää helposti koko päivä.

Kaverit on mulle, kun siskoja. Mun elämän tärkeimpiä asioita. Mitä tekisinkään ilman heitä. Paljon hyviä hetkiä ja muistoja! Kultaakin arvokkaampaa.

Mä en voisi elää ilman musiikkia. Se auttaa niin moneen asiaan. Suurinosa varmasti tietää sen. Ilman musiikkia olisi mun ainakin tosi vaikeaa selviytyä.


 Mä olen myös aivan hulluna lehtiin. Varsinkin kauneus - ja muotilehtiin. Mua myös kiehtoo kaikki perus julkkijuorut. Aivan parhaita! Ei tietenkään suomen...

Mun huone on mulle myös todella tärkeä. Ja koti tottakai. Mutta vielä kotona asuessani mun huone on mun valtakunta.

Valokuvaaminen on yksi myös mun intohimoista. Mä rakastan valokuvata, niin ihmisiä, luontoa, kuin eläimiäkin. Musta se on samalla rentouttavaa ja mikä parasta, kuvien katselu jälkikäteen.


Uutta vuotta odotan aina vuoden keskivaiheilla todella paljon. Uusi vuosi merkitsee mulle todella paljon. Se merkitsee mulla ns. ''uutta alkua tai uutta elämää''. Yleensä en tee mitään lupauksia, sillä mun on todella vaikea luvata itselleni mitään. Kuitenkin ajattelen, että tuleva vuosi on parempi, tai yritän tehdä siitä ns. paremman. Kaikki alkaa tavallaan nollasta.

Haaveilen myös todella paljon. Varsinkin, ennen nukkumaan menoa mielessä pyörii vaikka mitä. Kaikkea mitä haluan tulevaisuudessa saavuttaa ja tehdä. On ihana lumoutua siihen maailmaan ajattelemaan kaikkea, mitä haluaa tehdä.


Tässä esittelin nyt muutamia, lähellä sydäntäni olevia juttuja. Hope you liked it!

8 kommenttia:

  1. Anonyymi13.10

    Tunnut tosi samalaiselta niinku mä :3 kiva blogi sulla

    VastaaPoista
  2. ompas vain todella mukavanoloinen blogi ! tää ulkoasu on mukavan yksinkertainen, mut ei silti liian perus tai tylsä. ehottomasti menee nyt lukulistalle :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!! Sait kyllä hymyilemään, ihana kommentti kiitos! :) ja samat sanat siulle, eilen taisinkin siun blogissa mainita.

      Poista
  3. Ihania kuvia oot valinnu näihin! :) Munkin mielestä syksyssä on ehdottomasti parasta kynttilät ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kynttilän on kyllä ihania! :)

      Poista
  4. Oot löytänyt tosi kivoja kuvia ja laittanut ne kivasti kollaaseihin! Tykkään myös bannerin fontista vaikka onkin iha perus :-)

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)