New week | good or bad



Mä tykkään kun uusi viikko alkaa, mutta toisaalta taas en. On kiva, että uudet jutut on joka viikko, mutta se ainainen maanantai.... Monilla on se ajattelutapa, että maanantai on kauhein päivä, kaikki menee pieleen, eikä mikään onnistu. Useimmilla se juurikin on noin. Mä kuulun tuohon porukkaan. Mulle maanantai merkitsee aivan paskaa päivää suoraan sanottuna. En tiedä miksi, mutta mun maanantait vaan menee aina pieleen.  
Taistelen aina maanantaisin hiusten kanssa, bad hair day! Naama näyttää kamalalta eikä ole mitään päälle pantavaa. Maanantaisin en jaksa nousta ja myöhästyn joka paikasta, silloin myös sattuu eniten vastoinkäymisiä. Miksi? 

Ihme kyllä, mun maanantai oli tänään täysin päinvastainen. Tuntuu, että ilmassa olis ollut selvästi taikuutta, hahah! 

Heräsin ajoissa ja ehdin kerrankin syödä aamupalan rauhassa. Mulla oli vaan koulua 8-9.30 ja tiesin, että kotiin tullessani jatkaisin vielä nukkumista. En meikannut tai laittanut hiuksia, kuin ihan vaan letille. Otin ensimmäiset vaatteet komerosta, mukavat huppari ja lökärit. Näillä mentiin! Ehdin ajoissa kouluun, eikä mitään vastoinkäymisiä! 

Aamulla oli aivan mieletön ilma. Aurinko oli nousemassa, ihastelin koko matkan taivasta kävellessäni kaupungin läpi. Niin kaunista!! 



Koulupäivä meni nopeasti, jonka jälkeen nukuin muutaman tunnin. Tarkoituksena viettää rentomaanantai, ilman stressiä ja kouluhommia. Kerrankin! Tänään ei ole sattunut mitään vastoinkäymisiä tai muuta, mitä mun ja monien muiden maanantait sisältävät yleensä. Ihme! Mitä on tapahtunut? En ole yhtään tottunut tällaiseen! :D 

Äsken tuli syötyä hyvin ja nyt ajattelin kääriytyä isoon huopaan ja katsoa jotain sarjaa ja löhötä vaan! Parasta! Toivotaan, että huominen olisi yhtä "helppo" päivä!

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)