17-9-2016

Moikka ja heti anteeksi, etten ole hetkeen kirjoitellut. Mun elämässä on tapahtunut paljon, muttei samalla kuitenkaan mitään. Mulla ei oikeasti ole ollut yhtään intoa eikä mielenkiintoa kirjoittaa mitään tai kertoa elämästäni, josta olen pahoillani. 
Mä olen tällä hetkellä todella hukassa itseni ja elämäni kanssa. En tiedä yhtään mikä on vialla, tuntuu vain siltä. Tuntuu, kuin joku musta puuttuisi tai mun elämästä. Tuntuu tyhjältä ja synkältä, enkä ole löytänyt olooni vastausta. Se onkin yksi syy miksi olen pitänyt hiljaiseloa täällä. Jottei tästä tulisi vaan mun synkkää ajatustenpohdintaa, niin kerron vähän, että mitä mulle muuta kuuluu. 
_________________________________________________________________________________


Olen käynyt koulua nyt melkein kuukauden ja siellä on mennyt ihan okei.. Oikeasti mä en viihdy siellä ollenkaan eikä se tunnu omalta paikalta. En mä halua sitä lopettaakaan, koska en yhtään tiedä, että mitä mä sitten tekisin. Olen miettinyt eri vaihtoehtoja, mutten ole löytänyt sopivaa. Tota koulua ei kuitenkaan ole enää paljoa jäljellä, kun on melko pitkät työssäoppimisetkin, niin en mä haluaisi heittää kaikkea menemäänkään. En ole enää edes varma, että onko matkailuala se mun oikeasti haluama ala vai ei. Mulla on kauhea tarve tehdä päätöksiä ja suunnitella elämääni, joita samalla toteutan ja mietin, mutta sitten en tiedäkkään, että teinkö oikein tai siltä ei tunnu tai olen muuten vaan aivan helvetin hukassa.

Muuten mä olen viihtynyt täällä hyvin! Rakastan Helsinkiä! Olen viettänyt paljon aikaa ystävieni kanssa tehden kaikkea hauskaa. Ollaan kierrelty pitkin Helsinkiä, juoruttu kahviloissa ja nautittu vaan toistemme seurasta.  




Musta Helsinki on aivan ihana kaupunki oli vuodenaika mikä tahansa. Aina löytyy tekemistä ja nähtävää. Lisäksi päätettiin yksi päivä lähteä kiertämään Suomenlinnaa, jossa olen ollut viimeksi varmaan viisi vuotta sitten. Rakastan sitä paikkaa yli kaiken. Siellä on ihanaa vaikka vaan istuskella ja katsella maisemia, niin rentouttavaa. 



Varasin tuossa viime perjantaina junaliput ja päätin lähteä käymään kotikotona Joensuussa viikonloppureissuna. Oli todella outoa lähteä sinne asti ja olla siellä ne pari päivää, sillä olen tottunut tähän ihmispaljouteen ja junan ääniin jne täällä Pk-seudulla, mutta siellähän oli ihan hiljaista. Olihan se ihanaa kävellä siellä hiljaisuudessa rauhassa, mutta kyllä mä enemmän tästä vilskeestä pidän. 
Siellä oli tosin jo syksy pitkällä, mikä oli ehkä ihaninta! 




Onneksi syksy on saapunut tännekkin, sillä se on ehdottomasti paras vuodenaika ikinä! Rakastan sitä ylikaiken. Olen silloin kaikista onnellisimmalla päällä ja energisin. Ulkonakin on niin kaunista, etten voi hehkuttaa sitä liikaa, hah. 


Eipä mun elämässä ole juurikaan muuta tapahtunut. Tällaista tällä erää! 
Nyt toivotan hyvää viikonloppua <3 





3 kommenttia:

  1. Hei tää oli mukava postaus!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi0.17

    Tuohon oloon on vaikuttanut varmasti noin iso muutos elämässä. Kyllä se siitä (:

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)