70 facts about me ⭐️

Sain ehdotuksen, että tekisin 100 faktaa itsestäni, mutta päätin vähentää hieman lukua ja ottaa haasteen vastaan. 70 faktaa itsestäni ja liittyen itseeni. Pääsette näiden avulla tutustumaan itseeni toivottavasti ainakin hieman paremmin! :)



Olen

1. Perfektionisti isolla P:llä
2. Todella itsepäinen
3. Kiroilen liikaa
4. Itken todella helposti
5. Rohkea
6. Olen avoin kaikelle uudelle
7. Kunnianhimoinen
8. Olen ulospäin todella vahva, sisältä heikko ja herkkä
9. Olen aina sanavalmis
10. Olen hyvä väittelemään



Koulu/työ/opiskelu

11. Panostan todella paljon kouluun
12. Opiskelen matkailuvirkailijaksi
13. Aion hakea lentoemäntäkoulutukseen
14. Unelma-ammattini on tällä hetkellä lentoemäntä
15. Koulu on ollut aina minulle tärkeä
16. Ennen unelma-ammattini oli näyttelijä
17. Kielten opiskelu on parasta ja helppoa. 
18. Ylä-aste ei mennyt hyvin
19. Olen todella surkea kaikissa perus aineissa paitsi kielissä ja terveystiedossa
20. Tykkään matkailuvirkailija opinnoista






Tulevaisuus/haaveet

21. Haluan toimia lentoemäntänä
22. Haluan matkustella paljon
23. Haluan muuttaa ulkomaille ( jenkit, britannia, espanja)
24. Haluan ostaa huvilan 
25. En halua lapsia
26. Haluan maasturin valkoisena/mustana
27. Haluan ansaita hyvin rahaa
28. Haluan elää englannin tai espanjan kielellä
29. Haluan työskennellä ulkomailla
30. Haluan paljon lemmikkejä.





Kauneus/terveys

31. Haluan kauneusleikkauksia
32. Olen halunnut 12-vuotiaasta silikonit
33. Haluan vartalon täyteen tatuointeja
34. Minulla on hiustenpidennykset
35. Omistan kolme tatuointia
36. Tällä hetkellä minulla on yksi lävistys
37. Olen omistanut monia lävistyksiä
38. Minulla on ollut acne
39. Olen todella ulkonäkökeskeinen
40. En voi liikkua ihmistenilmoilla ilman meikkiä.

 





Sekalaista

41. Osaan puhua 3 eri kieltä.
42. Vihaan salkkareita, mutta silti ne on katsottava joka ilta
43. Minulla on liikaa outoja tapoja
44. Vihaan talvea ylikaiken
45. Joulu on parasta aikaa
46. Rakastan ystäviäni
47. Omistan kissanpennun
48. En tykkää suomesta
49. Tykkään bloggaamisesta












50. Olen vaateaddikti
51. Olen aina myöhässä valitettavasti
52. En ole aamuihminen
53. Rakastan kuvata
54. Näytän paljon vanhemmalta mitä olen
55. Asun vielä kotona
56. Rakastan sisustaa
57. Nauran paljon
58. Itken paljon
59. Käytän liikaa rahaa kosmetiikkaan
60. Olen "kaiken pitää olla tiptop"- ihminen





61. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin
62. En harrasta mitään
63. Olen vaihtanut nimeni
64. En tykkää lapsista
65. Olen miettinyt tulevien lasteni nimet, vaikka en halua lapsia
66. Olen someaddikti
67. Olen liian negatiivinen ihminen
68. Pyrin olemaan positiivisempi
69. Menetän hermoni helposti
70. Blogi on minulle tärkeä. 

Jos jäi jotain kysyttävää niin kysyä ihmeessä ja kertokaa mitä piditte postauksesta! :) 






14 kommenttia:

  1. Anonyymi5.37

    Tää on kiva! :3 voisit tehä huonepostauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :) voisin pistää harkintaan.

      Poista
  2. Anonyymi11.18

    Yli puolet löytyy myös multa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah, varmaan aika monelta! ;D

      Poista
  3. Anonyymi12.00

    Miks haluut olla just lentoemäntä? :) millasii teijän opiskelut on matkailu-alalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Matkailu on todella lähellä sydäntä. Lentoemäntänä saan haasteita, työ on monipuolista, saa matkustaa ja saa olla ihmisten kanssa tekemisessä. :)

      Meiän opiskelu on todella monipuolista. Päästään paljon tutustumaan eri matkailunähtävyyksiin ja saadaan tehdä tosi paljon itse. Ei ainoastaan istumista ja opettajan kuuntelua. Suosittelen ehdottomasti! :)

      Poista
  4. Nostan kyllä hattua kaikille jotka näitä postauksia jaksaa tehdä, en ikinä pystyis vastaavaan :-D Tosi kiva ulkoasu sulla! :-)

    http://oona-h.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä teki niin tiukkaa, että meinasin luovuttaa! hahah :D kiitos paljon :)

      Poista
  5. Anonyymi4.36

    Löydän niin samoja asioita itestäni! ;D hyvä postaus!

    VastaaPoista
  6. Tämäpä on kiva postaus, saatan "pölliä" idean! :D Blogisi vaikuttaa muutenkin kivalta, ehkä ulkoasuun voisi keksiä vielä jotain pientä persoonallista juttua, mutta simppelikin toimii hyvin :)

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) pöllippä ihmeessä! Itse pidän tällaisesta simppelistä ulkoasusta todella paljon. Mun ajatusmaailmaan ei tuu yhtään ideoita ulkoasuun liittyen! :D

      Poista
  7. Olipa mukava vähän spesiaalimpi postaus :) Ja löytyihän listaltasi muutama kohta, jonka omaksuin. Terkuin toinen herkkä perfektionisti :D

    VastaaPoista
  8. Hahah! Kiva että tykkäsit. :) terkuin iiiiso perfektionisti!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)