December | what

Hyvää alkanutta joulukuuta kaikille!

Tuntuu aivan uskomattomalta miten nopeasti vuosi on mennyt. Vastahan oli joulu.. Vastahan oli kesä. Ja nyt jo ensimmäinen päivä joulukuuta.... Tuntuu aivan käsittämättömältä. Kaikilta kuulee ihan samaa. Tuntuu, kuin vuodet vaan lyhenisivät jatkuvasti. Toisaalta, ihan hyvä vaan. Tuntuu mahtavalta aloittaa 2016 ja tehdä siitä parempi, kuin tästä vuodesta. Ainakin yritys on kova.






Mulle ei kuulu oikeastaan mitään sen ihmeellisempää. Koulua ja arkea. Koulun jälkeen mä olen levännyt lämpimässä viltissä, kynttilöiden valossa ja katsellut sarjoja. Siinä mun päivät oikeastaan ovatkin.. Mitä pimeämmäksi ilmat muuttuu, tuntuu, että kaipaa jotain uutta. Arki tuntuu puuduttavalta ja tylsältä. Tuntuu, että elämä pyörii vain koulun ympärillä, vaikka onhan se osaksi näin. Aamulla on pimeää, kun lähden kouluun ja kun palaan koulusta on pimeää. Tuntuu niin masentavalta ja kurjalta. Kaipaan jotain uutta arkeeni, mutta mitä... Sitä en tiedä.  




Mä olen hurahtanut aivan täysin kaupoissa oleviin joulujuttuihin. Olen niin jouluihminen, että jo niiden katsominen saa hyvän mielen. Ihmispaljous ja joulumusiikit on niin ihanaa. Olenkin jonkun verran pyörinyt kaupoilla ja ostellut joulujuttuja. Kuusi enää puuttuu. Sitä tuskin tänä vuonna voidaan laittaa, sillä sitä jo kokeiltiin ja siitähän meidän kissanpentu tykkäsi. Koko puu sai kyytiä, samoin koristeet. :( Vielä pitäisi leipoa ensimmäiset joulutortut, niin sitten alkaa jo tuntumaan ihan kunnolla joululta. Ehkä se voisi olla viikonlopun suunnitelma.


Tuntuuko teistä pimeys kurjalta ja masentavalta? Mitkä on teidän vinkit selviytymiseen?
Olisi kiva kuulla!








10 kommenttia:

  1. Mun päivät ovat kuluneet aika samoissa merkeissä... :D Ihania kuvia muuten olet laittanut kollaaseihin!

    http://pirstaloitunut.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi oikeasti saada ittensä tekemään jotain! :D

      Poista
  2. Mulla on ollut nyt marraskuussa jotenkin hirmu vaikea päästä sängystä ylös aamuisin ja koko ajan tahtoo väsyttää. Vedän itseni käyntiin kupilla kahvia ja instagramissa aurinkoisia rantakuvia selaillen. Itellä auttaa, mutta ei kuitenkaan paranna tätä jatkuvaa matkakuumetta :D

    <3: Jasmin N | littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi aamulla nouseminen on mullakin ihan hirveä ongelma, tosin rantakuvat ei mua auta sitten yhtään! Lisää vain masentuneisuutta tuollaset, hahah! :D

      Poista
  3. Anonyymi12.48

    Lomakuvien katselu auttaa ainakin mua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyi, mulla taas aivan päinvastoin! :D

      Poista
  4. Anonyymi13.19

    Mustakin tuntuu että tää vuos meni tooosi nopeesti. :D urheilu auttaa mulla ! Tosi kiva blogi sulla :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) en saa itseäni urheilemaan! Tämä aika vuodesta on aivan kamalaa.

      Poista
  5. Musta tuntuu kans, että tää on vuosi on mennyt tosi nopeesti. Miten nyt voi olla jo joulukuu? :D

    Mun mielestä tää aika vuodesta ei oo ollenkaan masentavaa vaan oikeestaan tosi ihanaa :) Oon niin vahvasti jouluihminen! Tästä pimeästä ajasta pitää vaan ottaa kaikki irti ja tehdä kaikkea kivoja joulujuttuja esim. leipoa, shoppailla joululahjoja, polttaa kynttilöitä ja käpertyä peiton alle lukemaan kirjoja <3

    http://marjukkakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. No niimpä, niin nopeesti menny tää vuosi! Mäkin olen jouluihminen todellakin, mutta kyllä tää ilma saa mut vaan masentuneeks :(

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)