Awesome weekend | Bestie


Hyvää alkanutta viikkoa! 


Enää kolme päivää jouluun. Miten ihmeessä jouluaatto voi olla jo ovella? En vaan käsitä. Huomenna meillä alkaa kunnolla se jouluun valmistautuminen. Tehdään joululeivonnaisia ja ruokia pikkuhiljaa valmiiksi, koristellaan paikkoja ja aloitetaan rauhoittuminen aattoon. 

Mennään kuitenkin aiheeseen. Mulla on takana aivan mahtava viikonloppu. Ihana sellainen, pitkästä aikaa. Paras ystäväni saapui Lahdesta perjantaina junalla ja päätettiin viettää tyttöjen viikonloppu hauskutellen ja aikaa viettäen. Perjantaina aloiteltiin ja meillä oli niin hauskaa. Syötiin hyvin, naurettiin ja juteltiin. Todellakin #bestfriendsgoals hahah! En muistakaan koska olisin viimeksi nauranut niin paljon. 


On kamalaa, kun asutaan kuitenkin niin etäällä toisistamme. Parasta kaveria ikävöi jatkuvasti. Onneksi on kuitenkin tällaisia mahdollisuuksia nähdä edes hetken aikaa. Siitä ajasta on kaikki otettava irti. Ja siltä tuntuikin, että nyt otettiin! 



Lauantaina selviydyttyämme päätettiin lähteä kuvaamaan pitkästä aikaa. Viime kerrasta onkin jo puoli vuotta. Kuvaaminen on ollut meidän yhteinen harrastus jo muutaman vuoden, joten nyt saatiin taas kokea sekin riemu. Ilma tosin oli aivan kamala. Viileä, sateinen ja tuulinen. Oli kuitenkin hauskaa hyppiä taas kameran edessä yhdessä ja erikseen! :)



Käväistiin myös kaupoilla katsomassa joulujuttuja ja voi että, miten ihania paketteja siellä taas oli. En kestä tätä joulunaikaa, hhiiih! 


Tehtiin myös vähän terveellisempää ruokaa vaihteeksi ja paistettiin joulutorttuja. Mä myönnän, mä en ole koskaan ennen itse tehnyt niitä, joten mulla ei ollut mitään hajua, miten niitä taitellaan jne.. Siitähän saatiin taas kunnon naurut, kun yritin niitä väännellä ja olla vaikuttamatta niin idiottilta. Mä olen keittiössä surkea, mä myönnän. Se onkin aihe mistä me aina kinastellaan, hahah! 




Mä en edes kehtaa esitellä omia taitoksiani. Hävettää jo pelkästään se, etten ole niiden tekoon koskaan perehtynyt.

Meidän viikonloppu oli yhtä herkuttelua, naurua, kinastelua, haukkuja ja sotia. Kaikkea mitä aitoon ystävyyteen kuuluu. Niin täydellistä! Olen niin iloinen, että meillä oli mahdollisuus viettää tämä viikonloppu yhdessä. En malta odottaa ensi kertaa, kun taas nähdään. Rakastan sinua <3

Miten teidän viikonloput ovat menneet? Odotatteko jo aattoa? 









6 kommenttia:

  1. Ihanan iloisia ootte noissa kuvissa! Toi banneri on myös kiva!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi9.18

    IHANA OLET ❤️❤️❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ❤️❤️ Sinäkin kuka oletkaan!

      Poista
  3. Ihanan aito postaus! ♥

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)