Favourites | November ♡

Moikka


Nyt on tullut taas suosikkien aika marraskuulta. Mä olen aina myöhässä kaikessa, niinkuin nyt tässäkin, mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan! :) 


Edelliseen suosikit tekstiin pääset tästä: 


Marraskuussa mulla oli paljon samoja suosikkeja edellisestä postauksesta, jotka ovat edelleenkin erittäin hyviä itselleni. Päätin myös esitellä muutamia uusia suosikkeja vanhojen lisäksi. Esittelen oikeastaan pelkkiä kosmetiikka juttuja, sillä ne ovat olleet nyt niin lähellä sydäntä. 



Ihan ensimmäisenä mulla on pari Lorealin huulipunaa todella vaaleissa pinkin sävyissä. Itse olen ollut aivan rakastunut Lorealin meikkeihin jo kauan sitten ja ovat edelleenkin aivan lemppareita. Huulipunista löytyy paljon kivoja sävyjä ja tällä hetkellä nuo ovat suosikit. Olen käyttänyt niitä lähes päivittäin pitkän keston ja värin takia. Todella kivan näköisiä. 

Seuraavat suosikit ovat Max Factorin huulikiillot myös pinkin sävyissä. Toinen on hieman nudempi, kuin toinen ja siinä ei ole niin paljon kiiltoa. Toinen on sitten taas enemmän kiiltävämpi ja näkyvämpi. Olen tykännyt laittaa näitä ehdottomasti Lorealin huulipunien päälle, sillä yhdistelmä on niin kiva! 



Sitten päästään tutustumaan yhteen hiustuotteeseen eli Schwarzkopfin hoitoainesuihkeeseen.
Olen niin rakastunut tähän. Itselleni tämä sopii aivan täydellisesti, sillä käytän pidennyksiä. Aine tekee hiuksista todella kiiltävät ja helpot kammattavat. Suosittelen kyllä ehdottomasti! Hiuksiakaan ei lähde enää harjan repiessä hiuksia päästä. 

Loreal Paris kasvovesi. Mä en varmaan koskaan luovu Lorealista, hahah! Mulla oli viimekuussa käytössä se Garnierin kasvovesi, jonka totesin erittäin hyväksi. Käytän sitä edelleen lähes päivittäin, mutta nyt olen ottanut tämänkin käyttööni, sillä ihoni kunto vaihtelee. Tämä ei ole niin vahva tai tehokas, kuin se edellinen, mutta hoitaa hommansa, kun naamani on paremmassa kunnossa. Tuoksuu hyvälle, eikä kuivata ihoa! 




Toinen yksi suosikki hiusaineeni on tämä Garnier Respons hiusmaski. Hoitoaine, jota pidetään hiuksissa muutama minuutti ja huuhdellaan pois. Tämä sopii todella hyvin pidennyksille ja jättää huippu lopputuloksen! Plussana tietysti tuoksu. Itse käytän tätä n. kerran viikossa, sillä tämä antaa pitkäkestoisen lopputuloksen ainakin omille hiuksilleni. Kiiltävä tukka ja helppo kammata.

Paljon puhuttu Bio-oil. Päätin vihdoin kokeilla tätä kuukauden putkeen ja täytyy sanoa, että kyllä toimii! Itse käytin tätä acnen aiheuttamiin arpiin kasvoissani ja muihin arpiin kehossani. Laitoin joka ilta iholle ja pidin yön yli. Kuukauden kokeilun jälkeen voin helpottuneena sanoa, että arvet ovat haalistuneet ja öljy hoitanut ihoa huomattavasti. Kannattaa kokeilla, jos vain kärsivällisyys riittää. 


Vielä viimeiset meikkisuosikit. Yllätys yllätys nekin Lorealia, haha! Lorealin eyeliner ja kulmakynä, johon kuuluu myös kulmaharja. Monet on multa kysyneet, että millä mä teen rajaukseni ja tässä vastaus. Ihan vain tuolla. Todella hyvä ja pitkäkestoinen ja tarpeeksi ohut, jolloin piirtäminen onnistuu helposti. 

Vihdoin olen löytänyt itselleni täydellisen kulmakynän. Ennen käytin sitä supersuosittua Lumenen kulmakynää, mutta en löytänyt enää mitään kivaa sävyä siitä, joten päätin siirtyä luottomeikkimerkkiini ja kokeilla tätä. Täytyy sanoa, että aivan täydellinen! Juuri sopivia sävyjä minulle ja muutaman kokeilun jälkeen löytyi suosikkini! 

_________________________________________________________________________________

Mitäpäs piditte suosikeistani? Löytyykö teiltä samoja juttuja?
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :) 








10 kommenttia:

  1. Oi, ihanan värisiä huulipunia :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi9.17

    kivoja suosikkeja sulla! (: tee sun pidennyksistä postausta, kiinnostais kovasti!

    VastaaPoista
  3. Kivoja suosikkeja! Oli tosi kiva huomata, että sieltä löyty vähän tuntemattomampiakin tuotteita. Pitää vissiinki kokeilla tota Lorealin eyelineriä seuraavaks. :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi9.55

    Multakin löytyy muutamia samoja suosikkeja! (: sun blogia on kyllä tosi kiva seurata. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva että tykkäät! :)

      Poista
  5. Anonyymi13.00

    Millaset pidennykset sulla on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen pian postauksen niihin liittyen. :)

      Poista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)