Stress stress stress

Moikka!
Nyt palaillaan normaalin postauksen ja kuulumisten parissa. Vihdoin loppui työt ja seuraavat noin kolme kuukautta vietän täysin lomaillen! Aivan ihanaa, että vihdoin on loma. Onneksi selvisin ja nyt voin pyhittää päivät rentoutumiselle ja kesälle.
Mulla on niin paljon suunnitelmia täksi kesäksi, etten malta odottaa. Olen varma, että tästä kesästä tulee paras kesä ikinä. Haluan tehdä niin paljon kaikkea hauskaa ja nauttia kesästä täysin rinnoin.

Mulla on mennyt vapaa-aikaa paljon asioiden hoitamiseen. Muuttojuttuja olen hoidellut ja yrittänyt pakata mahdollisimman paljon. Tuntuu hassulta, että kohta mä muutan. Jännittää, mutta samalla olen super innoissani. Olen huomannut, että stressi alkaa painaa päälle muuttojuttujen takia. Pakkaaminen tuntuu rasittavalta ja niin työläältä. Tuntuu, ettei tavarat tule koskaan mahtumaan uuteen kotiin, saati että saisin kaikkea edes pakattua ja ajoissa.  


On sellainen fiilis, että voi jumalauta kun tätä tavaraa vaan on.. Ennen pakkaamista ajattelin, että eihän mulla ole mitään pakattavaa juurikaan, helppo homma, mutta ei. Tuota tavaraa vaan puskee joka paikasta. Kamala sotku, tavaramäärä ja kaikki pussit ja pahvilaatikot joka puolella saa mut ahdistuneeksi ja stressaantuneeksi. Itse olen sellainen ihminen, että kaiken pitää olla ''täydellisesti'', vihaan ylikaiken epäjärjestystä ja tää viimenen kuukausi on ollut mielelle yhtä helvettiä. Haluaisin vain järjestää kaikki tavarat laatikoista ja heittää parvekkeelta alas. No, ei tätä kauaa enää kestä. Onneksi! 


Mulla on vielä paljon kaikenlaista mitä pitää hankkia, enimmäkseen huonekaluja. En olisi uskonut, että ensimmäinen muutto pois kotoa olisi näinkin raskasta ja vaatii älyttömästi työtä. Ei ole mikään helppojuttu. Tämä kokemus kasvattaa jos mikä. 

_________________________________________________________________________________
Olen huomannut, että samantien, kun mulla alkaa loma, niin kaikki rytmit menee todella sekaisin. Ne kirjaimellisesti menee, en mie niitä sekoita. Jotenkin sitä vaan joka aamu nukkuu siihen iltapäivään ja niin koko päivä on pilalla. Tottakai vastapainoksi valvotaan keskiyöhön.


 Näin käy aina, kun miulla on loma. Onneksi homma muuttuu, kun lähden etelään ja päivisin on kaikkea muutakin tekemistä, kun vain pyöriä netissä ja nukkua. Mä olen aivan surkea rytminkääntäjä ja se on aivan helvetillisen tiukkaa kääntää se kesän jälkeen, mutta minkäs teet.. 


Tällä hetkellä istun kuitenkin junassa matkalla etelään viettämään kesää. Tarkoitus oli lähteä keskiviikkona, mutta päätinkin lähteä jo tänään, sillä ikävä ystäviä ja etelää ylipäätänsä on kova. Olen superinnoissani tulevista päivistä, enkä malta odottaa mitä kaikkea keksitään ja mitä päivät tuovat tullessaan. Paljon on suunnitelmia, ihania sellaisia ja olen niin iloinen, että muuton keskellä jää kuitenkin aikaa rentoutumiseen ja lomailuun, ettei koko kesä mene stressaten ja hoitaen vain muuttoon liittyviä asioita yms. Matkassani ei ole minkäänlaista aikataulua tai listaa tekemisistä, aivan fiilispohjalla mennään laukut mukana. Mikäs tekee lomailusta sen parempaa. 


Mie aloitan lomani nyt, lomailkaa tekin nauttien, kenellä loma on! :) 
Palataan pian! 




4 kommenttia:

  1. Anonyymi9.52

    Muuttaminen on hirveintä ikinä. Onneksi kun se on ohi, niin on ihanaa asettua aloilleen omaan kotiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muuttaminen on ihanaa jos pakkaamista ei lasketa. Onneksi tosiaan kun kaikki on paikoillaan, on ihanaa. :)

      Poista
  2. Anonyymi15.59

    Onnea uuteen kotiin <3

    VastaaPoista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)