Where I have been

Moikka kaikille!

En tiedä muistatteko mua enää, siitä on niin pitkä aika, kun viimeksi kirjoitin tänne. Ensimmäiseksi haluan pyytää anteeksi hiljaiseloani täällä blogin puolella. En ole yhtään kirjoitellut tai blogi ei ole ollut mielessänikään nyt muutamaan kuukauteen ja syy on se, että mulla on ollut tässä niin paljon kaikkea hommaa ja stressiä, että piti karsia asioita ja laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Parissa kuukaudessa on tapahtunut aivan älyttömästi asioita, niin koulussa, kun vapaa-ajallakin. En halunnut infota tänne mitään tai kirjoittaa, että koska palaisin, sillä en ollut itsekkään yhtään varma. Nyt kuitenkin olen taas täällä blogin parissa ja tuntuu niin ihanalta kirjoittaa taas.

Yksi iso syy poissaolooni on ollut koulu. Viimeisiä kuukausia viedään tai oikeastaan enää viikko, jolloin koulu alkaa olemaan taputeltu ja sitten onkin vain kaksi kuukautta työssäoppimista jäljellä. Kun koulua on enää noin vähän jäljellä, on ollut aivan helvetisti suoraan sanottuna hommaa ja tehtäviä, jotka ovat saaneet mut todella stressaantuneeksi ja väsyneeksi, jolloin mieluiten vapaa-ajallani lepään tai olen sen lyhyen ajan ystävieni kanssa. Nyt kuitenkin kouluhommat on tehty ja maanantaina alkaa työt. Jännittää todella paljon. Kerron myöhemmin siitä lisää!


Toinen suuri asia on ollut tulevan suunnittelu. Mä päätin hakea koulupaikkaa Vantaalta ja muuttaa Helsinkiin. Toivottavasti tämä toteutuu. En viihdy enää yhtään Joensuussa, kaipaan ystäviäni ja etelää. Laitoin muutamaan kouluun paperit sisään ja kävin jo haastattelussakin. Nyt pari viikkoa odottelua, että pääsenkö kouluun vaiko en. En malta odottaa tietoa, mutta toisaalta en haluakaan, sillä en halua pettyä, jos en pääsekään.. Jos pääsen kouluun, niin asuntoa vaan etsimään. Toivottavasti kaikki onnistuisi ja tästä tulisi todellista. Haluan niin muuttaa! Tästäkään en ole juuri puhunut, sillä asia ei ole yhtään varma vielä. Muutaman viikon kuluttua toivottavasti on.

Eipä mulle mitään muuta ihmeellistä kuulukaan. Koulua koulua koulua ja kohta töitä.. Ei mulla oikein muuta ihmeellistä kerrottavaa ole. Paitsi, että nykyään olen blondi, hiiiih! Sekin on pitkä tarina, hah!

 Aion kuitenkin nyt taas alkaa kirjoittelemaan ja panostaa tähänkin, kun koulu ei enää stressaa niin paljoa ja on enemmän aikaa. Jääkää kuulolle! :)

Hyvää alkavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)