Tired, but happy

Mä olen onnellinen! Sain tietää viimeviikolla, että sain koulupaikan koulusta, jonne hain kuukausi sitten ja jossa kävin haastattelussa. Samantien kun sain sähköpostin, että mut on valittu mä suunnilleen itkin onnesta. En voi uskoa, että muutan etelään! Aivan uskomatonta, oon niin ilonen tosta tiedosta. Mä todellakin muutan, siis minä, muutan, minäääää!
Asunnon metsästys on alkanut, toivottavasti löydän ajoissa kivan, johon päästään muuttamaan. En malta odottaa, että saan kantaa pahvilaatikot sisälle ja sisustaa ensimmäisen ikioman kotini. :)
Olenkin aloittanut jo suunnittelemaan sisustusta ja hoidellut asioita, joita pitää hoitaa muuttoa ajatellen. Tykkään tykkään tykkään.


1. Oon niin tykästynyt iltakävelyihin. Välillä on niin ihana mennä auringonlaskun aikaan ulos, kun on niin kaunista!
2. Muodonmuutosta, hiih.

Mua harmittaa, että en ole saanut kuvattua materiaalia blogiani varten, vaikka kuinka olisin halunnut. Viimeviikko oli todella kiireinen ja niin on tulevakin töiden parissa. Töiden jälkeen olen ollut aivan poikki ja halunnut vain rentoutua seuraavaa päivää varten. Sen verran nuo päivät ottaa voimia, luulisin, että pian kuitenkin sopeudun rytmiin ja päiviin, niin ei ole enää näin vaikeeta. Ensimmäiset viikot ovat aina ne hankalimmat, eikö.. Ja itselleni varsinkin aikaiset aamut. En pidä niistä yhtään ja kaikista vaikeinta on nousta sieltä sängynpohjalta.. huoh.
Voin sanoa, että tykkään todella paljon olla respassa ja hoidella siellä asioita ja tavata asiakkaita. Kerroksilla olo on taas aivan jotain muuta. Mulla on kerroksia koko tämä viikko ja se ottaa kyllä päähän niin paljon... Voisin myöhemmin kirjoittaa hieman enemmän fiiliksiä työssäoppimisista, kun olen saanut enemmän kokea ja tehdä..




3,5. Rakastan niin paljon vesisadetta, etten osaa kyllä yhtään valita, että kumpi on parempi, vesisade vai auringonpaiste...
4. Olen aivan rakastunut uudelleen Cofe Housen Soda juomiin, suosittelen ehdottomasti maistamaan. Mun ehdoton ykköslemppari on Vanilja-vadelma. 


En ole juurikaan mitään tehnyt työpäivien jälkeen mistä kirjoittaa. Parina päivänä nähnyt kavereita kahvien merkeissä, mutta siinäpä se sitten onkin. Enimmäkseen aika mennyt maaten sohvalla tietokoneen ääressä. Parasta reuntoutumista. Nyt tuli ihan takasin heitto jouluun ja alkoi älyttömästi tekemään mieli riisipuuroa. Pakkohan sitä on keittää. En ole tosin sitä koskaan tehnyt, että en todellakaan tiedä lopputulosta, hahah. Sen näkee pian!


6,7 Meillä on ehkä maailman parhaimmat ruoat työpaikalla. En voi edes sanoin kuvailla miten hyvää. Päivän kohokohta ehdottomasti! Suosittelen kyllä ehdottomasti Martina- ravintolaa!

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Palaillaan taas!




10 kommenttia:

  1. Anonyymi12.26

    Vittu se sun puuro XDDDDD

    VastaaPoista
  2. Voi onnea hirmuisesti opiskelupaikasta! Ensimmäinen muutto ihka omaan kämppään on aina jännittävä, tsemppiä hirmuisesti siihen :) Toivottavasti löydät mieleisen asunnon :) Ps. täälä toinen iltakävelyihin tykästynyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Itseäni jännittää kyllä hirmuisesti, mutta todella innoissaan olen. :)

      Poista
  3. Kiva postaus! Onnea opiskelupaikasta :-)

    VastaaPoista
  4. Ihan superisti onnea opiskelupaikasta!! Ei olekaan mahtavampaa tunnetta kuin se, että pääsee opiskelemaan sitä mitä halusikin. Tsemppiä vielä tuleviin muuttohommiin, toivottavasti kaikki alkaa uudessa kodissa ja kotikaupungissa rullaamaan hyvin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos älyttömästi! :) toivotaan niin.

      Poista
  5. Anonyymi4.35

    Tosta työssäoppimiseta ois kyllä kiva kuulla lisää kun oon itekki harkinnu tota alaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin tehdä postauksen tuosta sitten, kun olen ollut tuolla kauemmin. :)

      Poista

Jokainen kommentti on tärkeä. Ethän kuitenkaan vaivaudu ilkeilemään. Kiitos! :)